Enfeksiyon sebebiyle antibiyotik ve fitil verdi doktor antibiyotiği bir kaç gündür içiyorum ama fitile baslayamadım regl olduğum için ama kaşıntı çok arttı kanamam bi hayli azalmıstı dayanamadım koydum fitili bir sıkıntı olurmu sizce? Birde kaşıntı için baska önerebileceginiz birsey var mı hanımlar . Ya kadın olmak cidden cok zor ya 😭