Katun Karaciğerinizi mahvetmeyin. Üç beş sivilce çıkıp geçiyorsa sabunla falan kurutup halledersiniz. Bu ilaçlar her ay kan tahlili takibi ile kullanılıyor ve yan etkileri fazla, ilacı kullanmayı bıraktıktan sonra birkaç ay hamile kalmamak gerekiyor. Ben kullandım ergenliğimin, 2 ay dayanabildim dudaklarımdan kan damlıyordu, burnum kanıyordu sürekli. Tedavimi tamamlamadım bıraktım sivilceli geziyim daha iyi dedim. Sonra geçti hala çıkıyor bu da olur yani sıfır temiz yüzü olan yok bence. 27 yaşıma geldim bu arada, çenemde alnımda çıkıyor ayda bir kere