Kızlar oğlum 2 buçuk yaşında 6 gün oldu enzimreyi bıraktım. Normalde ayın 28 inde adet olurum şaşmaz her ay tam tarih yani. Bu ayda 28 inde karın ağrım şişkinlik vs başladı olacağım sandım kendimi bekliyorum bekliyorum hiç bişey yok ama aşırı kasık karın ağrısı var yani tam sanki adet olmuşum gibi ağrılarım belim filan ama kanamam yok. Yaşayan varmı aranızda acaba emzirmeyi bırakınca adet gecikmesi olan