Herseysevgi_27 Oğlum 2 yaşında anne baba aba anneanne dede gel gel bay güle güle bazı verdiğim konutları yapiyor arada telefon ve çizgi film izletiyorum az sıklıkla izletiyorum isterim konuşup derdini anlatsın
Aselllll Herseysevgi_27 erkek cocukları gec konusuyor ıkılı cumle kurabılmesı lazımm hıc izletmeyin doktor yasaklıyor konuşamayan cocuklardan zaten hıc bırı hıc izlemese daha iyi
TheBaby Herseysevgi_27 Telle alakası yok. Sabahtan akşama kadar tek uğraşı tel olsa ok. Kızım 22 aylık. Telefonada bakıyor arada. Konuşmasına katkısı oldu aksine. Çok fazla cümle kuruyor şarkı söylüyor. Oğlumda bakmıştı tele. 2 yaşını geçince bir anda konuşmuştu tam cümleler kurarak. Erkek çocuklar kızlara göre biraz daha geç konuşuyor.
Oglumcanim_ Herseysevgi_27 ya belki linçlenicem ama telefon çizgi film sanki çocuklara iyi şeyler katıyor gibi geliyor bana. Oğlum izliyor benim oğlumda 2 yaşında olacak 2 ay sonra . İzliyor yalan söyleyemem . Bende bazen delircek gibi oluyorum çünkü . Ama mesela orada dinlediği şarkıları ezberliyor . Belli yerlerini o sarkıyla söylüyor falan . Fazlası tabiki zarar günde 1 saat belki 1 buçuk saat izler . Ama katkısı da olduğunu düşünüyorum . Konuşma meselesine gelince evet erkek çocukları geç konuşuyor . H acele etmeyin. Bi bakmıssınız konuşmaya başlamış bile
Meerve Herseysevgi_27 benimkide 22 aylık,komut alır.anne aç,anne al diyo,baba gitti diyo.bide öyle tek kelimeleri.mesepa ablamın kızı var o bildiğin konusuyo.herhalde erkekler dedikleri gibi geç konuşuyor olsa gerek
Aselllll Herseysevgi_27 daha erken ama üzğlme bol bol aktıvıte yapın kıtaplar aşıp yapabılırsın cnm ben cocuk akedesınde 3 tane set aldım benımkı bayılıyor hemde baya kelıme öğrendı
Msr-tancredi Herseysevgi_27 benim oğlan da 22 aylık şuan anne baba dede abla falan var ama benim adım çok zor bi adbenim adımı en çok söylediği şey dedim adımı ogrendiyse herşeyi öğrenir acele yok
Sahradmla Msr-tancredi bnmde 2 yaşında kızım var ilk ablasının ismini söyledi Sahra dedi anne diyor annemde ismiyle hitap ediyor bı babaa demedi 😂😂 ve hâlâ uykudan uyandığı gibi sahra sahra diye bağırır 😂
Msr-tancredi Sahradmla benim adım Akbilek arkadaşlarım zorlandigı için Dilek derler bana eşim bile dilek diyo oğlum abilek diye dolanır evde 😂
Gnsss Benim oğlumda çizgi film izliyor Niloya özellikle ve orada duyduklarını konuşuyor şarkıları faln ezberliyor 2bucuk yasında bu arada 1bucuk yaşında konusmaya başladı her çocuğun gelişimi farklı bence kimisi erken kimisi geç konusuyor
Htcokur Benim kızım 16 aylık sadece baba dede gel anne diyo kendi kendine babıldanıyo konuşmuyor daha bende izletiyorum çocuk şarkıları ama çok şey öğrendi ordan taklit ediyor onları geç konuşacak gibi
Profanne Herseysevgi_27 her cocuk farklıdır valla benim büyük oglum 2 yasında 2 3 kelime cümle kurardı kücük 19 aylık dediklerinizi anca söylüyor anne baba meme mama gel git gibi seyler tek kelimeleri anca diyor kardeşte olsa farklılar işte sende takma zamanla konusur iyice 3 e kadar yolu var tam konusmanın
2lokum_moms Herseysevgi_27 valla bende izletiyordum eğitici videolar faydası oldugunu düşünüyorum oğlum 2 yaşındayken normal 20lere kadar İngilizce 10 a kadar sayıyordu derdini anlatıyordu bence eğitici şeyler izletebilirsiniz tavsiye ediyorum ben ama tabiki hergün kitap okumayı ihmal etmeyin birlikte etkinlik yapın şarkılı videolar çocugun ezberini geliştiriyor sanki