Oğlum bir hafta sonra 9 aylık oluyor. Alttan iki diş çıkıyor yani uçları cıkmış bile çıktıktan sonra farkettim çünkü o sırada hiç bi sıkıntısı yoktu. Ama dünden beri ateşleniyor ve ishal oldu. Sürekli kaka yapıyor ve artık cıvık bile değil ama yapışkanlı gibi ve çok kötü kokuyor. Bütün gün kaka yapmaktan poposu çok kötü pişik oldu canı çok acıyor ve ağlıyor . Hemen etki edecek bi öneriniz varsa lütfen yazın içim parcalanıyo acıyla ağlarken. Sizce bunlar diş çıkarma evreleri mi ?