İllaki oluyor benimki de 17 aylik olacak bazen sesim yükselebiliyor hatta hemen hemen her gün ama ağlıyorsa bana sarılıp ağlamasına musade ediyorum sakinleşince öpüyor ve pamuk gibi oluyoruz ama ona tehlikeli olan ve yapmaması gereken şeylerde ister istemez bazen kendimi tutamıyorum