Yigitefeninannesi_ benimkide versem içer bi kere 250 yaptım içti 1 yemek kaşığı kadar kusuyosa fazlasını çıkartıyodur gazi çıktıktan sonra ama eğer normal kusma gibiyse fazla geliyodur benim kızım gazını 2 defa çıkarır 2 kez çıkarttığında azcık kusar normal yani ekşimik tarzı yoğun oluyo zaten