Lütfen yardımcı olun ne yaptıysam olmadı. Fikirlerinize ihtiyacım var. Bebeme in 2 yaşında ve artık gece biberon beslenmesini bıraktırmak istiyorum ç. Ne yaptıysam olmadı, çok ağlıyor katılıyor azalttım ama kesemedim. Gündüz bir kere içiyordu onu kestim fakat geceleri beni çok yormaya başladı. Yaşamış olan , deneyimli anneler fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.