Arkadaşlar instegramda diyetisyenanne diye bir sayfa var. Biliyorsunuzdur. Aranızda o diyetisyenin danışanı olanlar, daha önce onunla diyet yapanlar ya da yakınından onu duyanlar var mı? Nasıldır? Mesela ben yaşadığım şehir Amasya’da bir diyetisyene gittim. Liste kötü değildi, diyetisyen de kötü değildi ama ben bebekli ve yaramaz bir bebek annesiyim. Her gün sebze yemeği olmalı, her gün salata olmalı gibi şartlar koydu. Her gün 45 dk yürüyüş dedi. Benim gerçekten her öğün kendime salata yapmaya vaktim yok. Diyelim fırına köfte sürdüm, o gün bir de ayrıca kendime sebze yemeği yapacağım. Gerçekten çok zorlandım. Yapamadım. Yardımcı olursanız çok sevinirim.