Bebeğim uyuz oldu 6 aydır ne yaptıysam geçiremedik gitmediğimiz doktor kullanmadığımız krem kalmadı artık çok üzülüyorum mübarek günde dualarınızı bekliyorum geçsin bitsin inşallah sürekli cildinde bir şeyler çıkıyor. Bu durumu yaşayan var mı yardımcı olabilir misiniz