Kaydırmaktan düşüp kafasını dolabın köşesine vurdu eşim yanındaydı hemen hastaneye gittik 3 dikiş attı doktor 24 saat takip et dedi ama tomografi çekmedi boşa radyasyona maruz kalmasın hareketlerine bakın kusma bayılma olursa getirin dedi içim içimi yiyor şuan neden çekmedi tomografiyi gerekli olmaz mı korkuyorum