Arkadaşlar herkese merhaba öncelikle herkesin ramazan ayı mübarek olsun 🙏 benim bebeğim haftaya 2 aylık oluyor nasip olursa üfürüm sesimiz vardı. Çocuk kardiyolojisi gördu ve kalp duvarında kalınlaşma varmış buda aurt damarını akciğere giden damarı daraltmis azıcık dedi aranız da benim gibi olan var mı nasıl bir yol izlediniz ? Yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler 🙏