İyi geceler. 2.ay sonrası bebeğime 2.5ml calpol vereceğime unutup 5ml calpol verdim. Bebeğimde bir etki olmadı ama internette karaciğer enzim rahatsızlığı yazıyor. Nasıl böyle hata yaptım bilmiyorum, ben de o gün hastaydım aklım karıştı. Doktora gitmeli miyim? Böyle bir şeyle karşılaşan var mı aranızda