Zumra2505 Hayvanlara verilen yemekler neden israf olsun ki bence olmaz. Bizim sokağımızda kedi, köpek ve kuşların bir yeri var. Oraya mama su ve yemek koyarız hepsi gelip yer. Ben evimde arta kalan yemekleri götürüp bırakırım oraya ne güzel yiyorlar karınları doyuyor. Oğlum bile elinden ekmek yere düşünce alıp üflüyor anne bu karganın diyip poşete koyuyor. Gidip beraber veriyoruz ona da hayvan sevgisini aşılamış oluyoruz.