Metearasmom Zarife33 malesef yok yok yok. 10gundur horlwyarak uyuyor doktora gittik hava verdi ventolin flixotide yapiyoruz hatta ilaclar bitti duzelmedi bitkisel bi oksurk surubu verdi yok. Ihlamur mu icirmedim bal mi yemedi sogan karanfil bilmemnesi falan maelsef. O balgami oksurmekle bi kere atti bidaha atamadi. Tekrar goturcem
momybaby Zarife33 balgam masaji. hekimanne instagram adresinde sabitli storylerde nasil yapılacağı anlatiliyor
Zarife33 Metearasmom canım ben keçi boynuzu pekmezi verdim oğluma tera yağ etittim içinə 3 4 gidecen nde balgamı attı çok şükür sende de mutlaka dene
Metearasmom Zarife33 deniycem twsekkurler terayağı eritip pekmezle karistirdiniz dimi baska bisey eklemediniz?
Zarife33 Metearasmom evet tereyağ etittim içinə pekmez koydum sabah akşam bazen gece yatmadan önce sürekli bir ölçek verdim
Haffuse Serum fizyolojikle bol bol nazal yikama yap, o sayede balgami kusar… Ve soguk buhar makinasi da oksurterrk cikarmasina cok yardimci oluyor…
gunesm Ihlamur, ayva yaprağı ve zencefili demleyip veriyorum. Güzel balgam söktürüyor. Bir de ütüyle bez ısıtıp göğsüne koyuyorum hırıltısını alıyor. Geçmiş olsun.