Merhabalar kızım 2ay 13 günlük bikaç güne kadar hiç sıkıntımız yoktu fakat son günlerde saat akşam 7 dedim mi başlıyor kıyamet koparmaya
gündüz melek gibi olan çocuk gidiyor bambaşka bir çocuk geliyor ağlamasını hiçbir türlü durduramıyoruz resmen krizlere giriyor uyuyana kadar hiç susmuyor uykuya da sadece arabada dalıyor
şöyle ki akşam 7 olunca neden böyle olduğunu çok merak ediyorum acaba atak mı sizlerde de böyle bi durum yaşayan var mı ?