Merhaba güzel anneler
Oğlum su an 14 aylık ama 8.aydan itibaren geceleri hiç uyumuyor desem yeridir. Son 1 haftadır geceleri yatırdığım gibi ağlıyor. Dün gece de krize girdi susturana kadar aklimiz çıktı. Yaşayan var mı yada neden olabilir. Yardımcı olur musunuz?