Kızlar doğumdan sonraki 3. ayımdayım, 20 gündür öyle bir saç dökülmesi yaşıyorum ki kafamda saçların yarısı gitti, abartmıyorum böyle bi dökülme olamaz, dahiliyeye gittim kanıma herşeyime baktı bişey çıkmadı, bu neden olur siz de yaşadınız mı? İnternette hamileyken dökülmeyen saçlar birden dökülür diyor ama hormonel mi bilemedim …