Bız 4 bucuk aylıgız, 3 ayından berı kucagımızda hafıf desteklı oturtmaya başlamıştık,bızımkının fızyolojik gelişimi iyi olduğu için doktorumuz hafif oturtmaya başlayabılırsınız demıstı.Suan baya oturuyor tabı destek vererek. Ek gıda için de 4 ayla birlikte tadımlara başlattırdı, bız de sadece anne sütüyle beslenıyoruz.Masadakı yıyebılecegı seylerden 1 çay kaşığı tattır, 5.5 ay gibi öğünlere başlicaz dedi.ufaktan gidiyoruz ek gıdaya