Bebegim bu zamana kadar hep emzirdim (1,5 aylık daha) hic mama kullanmamistim. Dün gece mama verdim ve çok rahat uyudu nerdeyse sabaha kadar hic uyanmadi Emerken surekli gunduzleri uyaniyo ve 20 dk anca uyuyo. Gece ise 2 kere felan uyanıyo. doydugunu biliyorum cunku çişli bez sayisi gunde 4-5i geçiyo. Ama mama verdikten sonra daha sakin uyudu sebebi ne olabilir aklima takildi 🥺