Wonderful_mom 5 seans gittim epey azalma oldu ama hala çıkıyor tabi, çok çok ince ve az. Çıkanlar da zaten dökülüyor. Elinizle tutsanız bile hemen geliyor. Kese yapın her duşta. O sayede döküyorlar. Tamamen direk pürüzsüz olmuyor malesef. Yani ben de o mantıkla gitmiştim ama öyle değilmis. Zamanla azalıp yok oluyor. Ağda gibi anında pürüzsüz yapmıyor ☺️ bir de lazerden 10 gün sonra felan benim çok dökülme oluyor.