Biranne7 Kızlar pazar günü kırkımız doluyor Ana benim kanamam az da olsa devam ediyor sizce normal mi bu durum iki gün öncesine kadar nerdeyse bitmişti kahvemsi lekeye dönmüştü sonra ne olduysa tekrardan adetin son kanamaları gibi bi kanama olmaya başladı
Ikizannesi06 Biranne7 benim sezaryen doğumla 43 gün sürmüştü sonra 4 ay adet olmamıştım. Bekleyin eğer bitmezse mutlaka doktora gidin
Srpslk Biranne7 canım kırkım bitti iki gün geçti gecmedi ben adet oldum annem kırk başı derler sen hemen adet oldun demişti adetimde üç dört gün sürer sonra bitmişti sonra düzenli adet olmaya devam ettim öylede olabilir normal yani
Biranne7 Htc4504 ay gerçekten mi benfe korktum bi nerdeyse kesilen niye yine oluyor diye doğumum da zor oldu baya zaten çok kanadım o esnada da o yüzden içimde hala bir korku
Htc4504 Biranne7 40 günde bitecek diye bişey yok için rahat olsun korkma canım öyle aşırı olursa uzarsa doktoruna git mutlaka ama şuan normal tedirgin olma canım