kizinaasikbiranne Kızım iki aylık ve birinci atak haftasına bugün itibariyle girmiş bulunuyoruz ve sürekli huysuz uykudan sıçrıyor uyuyamıyor çok çabuk uyanıyor. Sizce ben bu dönemde ne yapabilirim en hafif hasarla atlatmak istiyorum 😭😭😭
benkosarim kizinaasikbiranne yapacak birşey yok çekmekten. Başka dua okuyun biraz sakinleşir belki o dönemler çok sert oluyor maalesef