Tontis_annesii Oğlum 8 aylık bende tutmak istiyorum ama sütüm azalırsa diye tutmadım önceye göre azaldı zaten emziren anneler oruç tutuyormusunuz sütünüz nasıl?
hunilimomm Tontis_annesii 7 aylık kızım tutamıyorum sabah çok aç uyaniyorum sütüm az zaten yaramıyor kızıma iyice kesilmesin diye tutmuyorum
aylinpala Tontis_annesii ben tutmuyorum çünkü zaten sütüm çok az ve oğlum mama içmiyor. İnşallah telafi edeceğim bu günleri🙏🏼
dikkatbebekvar Tontis_annesii bi gün tutup bi gün tutmayayım dedim ama zaten mama destekli gidiyoruz oglum 4 aylık ve sabaha kadar 5 6 kez emiyor. Emzirirken cok susuyorum ama buna dayanabiliyorum sıkıntı değil de. Sütüm azalır diye stres yapıyorum daha cok mama veresim geliyo bu sefer. O yüzden sanırım tutamayacagım.
Tontis_annesii Prenses-annesiiiii evet onu da düşündüm şekerim felan düşer halsiz kalıp bozarsam diye de korkuyorum ya
Karpuzlufistiksarma Evet tutuyorum, ve bebeğim sürekli emiyor memeye düşkün çünkü. Çok şükür ne azaldı ne zorlandım. Rabbim kolaylığını veriyor.
Karpuzlufistiksarma Tontis_annesii Amin canım hepimizin kini Allah’ım kabul etsin… sende bi dene tutmayı Rabbim kolaylık veriyor bak
Nimess57 dikkatbebekvar stres yapmamaya çalışın stres oldukça süt gelmez zaten komik videolar izleyin bol bol gülün ve uyuyun bana çok iyi geliyor 😅
Nimess57 Tontis_annesii kızım 45 günlük hem atak haftasındayız sürekli memede hemde kanamam tam bitmedi o yüzden tutamıyorum fakat bitince tutacağım inşallah 🥰 oğlumda 3 aylıktı tutmuştum hiç bi sıkıntıda yaşamamıştım inşallah bunda da yaşamam hiç değilse hepsini borca bırakmam
sagopakajmerap Tontis_annesii ilk gün denedim şekerim düştü çok kötü oldum daha tutmadım zaten sütümde azaldı hemen.. tutmadım bir daha
Cihat-Zeynep Kızım 3 buçuk aylık sadece anne sütü alıyor. tutuyorum çok şükür azalma falanda yaşamadım😊
Umutebrar Tontis_annesii benim bebeğim 3 aylık ben iki gün tutup bı gün tutmuyorum sutumde azalma yok çok şükür ama yinede korkuyorum azalırsa diye