ElfAlparsln Diş çıkarma döneminde bebeklerin bağışıklığı zayıfsa eğer ateş ishal oluyor
Bunu okumak iyi geldi ya, kızım diş çıkarıyo alttan patladılar hafifçe ama minnoş kabız diyebilirim zor yapıyo daha doğrusu yaparken ıkınıyo falan. Kafam karışıyodu ishal olması gerekiyo diye bekliyodum. Ateşi de 37 yi geçmedi sadece bi kez ağrısı dinsin diye calpol verdim. Tetagil kullandım huysuzluğunun 7.günü mü ne patladı dişi çok şükür ama ishal meselesi kafama takılmıştı kaç gündür başlık açacaktım artık