20 Aylığız oral dönemdeyiz ve yaptığı şey normal biliyorum ama bazen çok yorucu oluyor. Etkinlik yapıyoruz herşeyi ağzına alıyor. Doğal içerikli oyun hamuru aldım bir anda ağzına alıp yiyor doğal içerikli deniyor ama ben yinede yesin istemiyorum. Evde hamur yapıyoruz ona da oklava veriyorum yanımda yapsın diye çiğ hamuru yiyor. Kinetik kum yaptım un, irmik, su karışımlı onu da avuç avuç yiyor. Carioca markayi bilirsiniz onun keçeli kalemini aldım ağzına alıyor somuruyor. Parka gidiyoruz yerdeki minik taşları, çekirdek kabuklarını yiyor. Ya ne zaman biter bu dönem… Birde ne zaman bunları yapsa ağzına almıyorsun onlar yenmez, biz şuan oyun oynuyoruz bu yiyecek değil yemiyoruz diyorum yemeye devam ediyor sen yediğin için topluyorum bunları diyorum belki de yanlış tutum sergiliyorum daha çok yapmasına sebep oluyor olabilirim ya da doğru davranıyorum emin değilim. Siz nasıl tepkiler veriyorsunuz ya da ağzına alınca tepkisiz mi kalıyorsunuz keşfetmesine izin mi veriyorsunuz biliyorum oral dönem çocuğu bu şekilde keşfediyor ama bazı şeylere de izin veremiyorum yani yanlış mı yapıyorum bu arada bu tarz etkinlikleri seviyor.