evininannesi Bilemiyorum anneler yardımızına ihtiyacım var neden böyle yapıyor memeyi bırakma belirtisi mi 3 aylık kızım emmiyor kucağıma aldığım anda ağlamaya başlıyor biberonla mama vermeye çaliştim onu da istemiyor
gurbetcimami evininannesi benimki doğduğundan beri öyle hep kolik bebek müzikleriye emziriyorum bi tarafdan da evin içinde gezip poposuna pış pış yapıyorum çok zor şu an 4 aylık oldu kilo aldıkca zorlaşıyor gezdirerek emzirmek bide bu uygulamda olan bebek uyıtucu sesleri açıyorum
Gokturk_ evininannesi 3 ay meme reddi ayıdır çoğu anne acaba sütüm mü yok diye 3.ayda mamaya başlarlar ve yanıldıkları için olan sütleri yok sanıp emzirmedikleri için geri gider sütü de.Öncelikle Asla öyle paniğe kapılmayın .Birkaç hafta böyle gidecek sabredin düzelecekler Allahın izniyle 🤲🏻❤️
Nilayy03 evininannesi valla hiç bilmiyorum ama inşallah düzelir yarın emzirme danışmanına gidicem herkes 3 ay atakları falan diyor sonradan düzeliyor diyor anlamadım gitti
evininannesi Nilayy03 inşallah ataktır ben şu an deprem bölgesinde yaşıyorum emzirme danışmanı yok bir yere götüremiyorum
Gamzelizela Benim de üçüncü ayımda red etmişti sonra sadece sağ göğsümü emdi allahtan geçici bir dönemmiş ben dişten olduğunu düşünüyorum yada atak şimdi bir yaşını geçti memeye çok düşkün
Yagmurcskn Bizim de 3 aylık aynı şekilde emmek istemiyor ağlıyor sadece uaynir uyanmaz emzirirsem emiyor
smraergn Geçici bir dönem bebekler 3 aylıkken meme reddi yaparlar ısrarla emzirmeye devam ederseniz bi süre sonra normale dönecektir🌸
Gokturk_ evininannesi aç değil işte o aç sanıp kıyamayıp mamaya başlıyor anneler sonra süt var iken tamamen gidiyor bu seferde başlama mamaya biraz sabırlı ol canım emzirirken etrafında dikkatini çekecek birşey olmasın yeni yeni görmeye başladığı için herşey dikkatini çekebilir
Hediyealp evininannesi 3. ve 4. ayda meme reddi oluyor her bebekte emin ol sakin ve sabırlı olursanız herşeyin üstesinden gelirsiniz