Keremikoo [silindi] ben yaklasik 1.5 senedir kullaniyorum. Kaplamasi ince oldugu icin dikkatli kullanmak gerekiyor cabuk cizilebiliyor Şu ana kadar sıkıntı yasamadim ama 2× 3x seklinde daha kalin kaplamali olanlari butceniz yetiyorsa tercih edin derim.
BuzluKahve [silindi] 7-8 yıldır kullanıyorum. Memnunum. Ama bir kaç farklı kalitesi var, alırken iyisini alırsanız çizilmiyor
Gulbiye [silindi] 5,6 sene oldu sanırım kullanıyorum çok memnunum sadece sapları zamanlar bozuluyor iki oldu tencereyi kaldırınca sapları çıkıyor ve artık baya bi çizildiler yeni tencere arayışındayım bende sanırım yine tefal alıcam ama normal kulplu
Rzgrmama 3 yıldır kullanıyorum baya memnunum tefal kalitesinden ama sapları tak çıkar çiziyor bide silikonları lekeli kalıyor onun dışında yemek pişirmesi hem kolay hemde lezzetli
[silindi] BuzluKahve uu bayağı olmuş hala memnun olmanız çok güzel. Evet kalite olarak kaplama sayılarına dikkat ediyorum ben de