aslhnaydmr Bebeğim 14 sylık ilk dişi 8,5 aylıkken çıktı. Sonrasın da her ay diş çıkardı taki 12 .aya kadar yaklaşık 3 aydır hiç diş çıkarmıyoruz . Ne yapmam gerekiyor ? Aranızda böylr bir durum yaşayan var mı? Normal mi bu durum?
EcrinMasal29 aslhnaydmr merhabalar 4 buçuk aylığız sanırım dişten rahatsız oluyor huzursuz ıstahsız ve ıshal dişten mı acaba diş hazırlığı mı yapıyor sence
aslhnaydmr EcrinMasal29 olabilir bilemiyorum bizim 3,5 da salyayla başladı belirtiler 8,5 ayda çıktı ilk dişi.
Liyaveannesi EcrinMasal29 diş pişik, kabızlık ya da ishal yapar. Diş etlerinin rahatlaması için zeytinyağı karanfil kürünü yapın ve tabiki olmazsa olmaz tetagil diş granülü kullanın ☺️
EcrinMasal29 Ezgi_hsynmihre evet aynıyız seninle durum çok zor ya mamayı reddetme var ıshal hıyauzluk kucakta olmak ıstıyor en kötüsü yemıyor napcam bılmıyorım
Ezgi_hsynmihre EcrinMasal29 ya mamayi değiştirdi doktorum foş değil dedi ama ne ne yani gayet saglikliysa neden gidip alerji maması veriyorsun
Ezgi_hsynmihre EcrinMasal29 yani istediği zaman 150cc tek seferde içiyor kriz zamanı 2 kez mama döktüğümü bile biliyorum hiç uyanmadı gece 3 gecedir 5 6 gbı uyanıp altını alıyorum mama içiyor uyuyor
EcrinMasal29 Ezgi_hsynmihre alerjı maması neden verdi size alerjı tahlılı falan mı yaptı anlamadım tam sizde ıshal ve iştahsızlık yok muydu
EcrinMasal29 Liyaveannesi karanfıl kurunu hazırladım dolana koydum bu gece yarın kullancam granül de aldım hemen dünden berı kullanıyorum umarım fayda eder ve ıstahı duzelır yavrumun 😌
Ezgi_hsynmihre EcrinMasal29 doktora anlattım öyle verdi dış değil dedi ama gecmıyo ki halen devam ediyor
Liyaveannesi EcrinMasal29 inşallah kızımda iştasız dişten dolayı zamanla düzene girecek merak etmeyin zorlamayın bebişi
EcrinMasal29 Ezgi_hsynmihre ne zamandır böyle peki mamayı yemem napıyor mesela kendını gerıye mı atıyor