Kızlar doğduğumuzdan beri sma optipro kullanıyoruz ve hiç sıkıntımız yok 4 aylık aşısı oldu 2 gun demir ilacı verdim birden ishal başladı geçmek bilmeyen acile gittik rota vs hiç bisi yok sonra yine geçmedi popda kızarıklık vs doktora götürdüm tahlil yapmadan bize bebelac alerji mamasını verdi onu kullandım aynı bana süt alerjisi dedi ama ne tahlil ne bebeği incelemesi ben anlattım dış sanıyordum oda değil dedi böyle başına gelen varmı halen geçmiyor probiyotik de kullanıyoruz çok mutsuzum yardım edin nolur bebelac da bitirdim elimde ful sma var napmaliyim