berosunannesi aslında baya da açıklamış doktorunuz helal olsun,iki tip menenjit aşısı var işte ikisini de yaptırmanız lazım çünkü farklı tip menenjit etkenine karşı ikisi de yani birini yaptirmazsak ,diğer tip menejiti kapabilir Allah korusun bebeğimiz, neyse ben bizden örnek vereyim, biz 7 ayligiz , bexero 8,10,16 + nimenrix 8,13 olmak üzere 5 doz yaptiricaz ( yada nimenrixi bir yaştan sonra tek doz ona tam karar veremedim), 6 aydan önce olunca doz sayısı da artıyor diye ben 6 aydan sonra yaptırmayı tercih ettim ( tabi 6 aydan önce bu etkenle karsilasilsaydi Allah korusun daha ölümcül olabiliyordu, risk aldık karda kışta evden çıkmıyoruz nasılsa diye 6 ay sonrasına attik)