Arkadaşlar atopik dermatit olduğunu düşündüğüm kızımın bütün vücudu kıpkırmızı egzama kaplı kaşıntıdan duramıyor. Tepecik alerji bölümüne gittim alerji testi yapıldı sonuç negatif o yüzden dermatolojiye gitmem söylendi ege üniversitesi dermatoloji için randevuyu da 30 Mayıs’a alabildim çok geç diye Bugün Bozyaka dermatolojiye götürdüm ama doktor rapor almış son dakika acil de bakmadı lütfen bana yardım edin kızım kaşıntıdan tüm vücuduna zarar veriyor 😭 başına gelen var mı İzmir’de lütfen bir yer söyleyin hemen götüreyim artık kafam çalışmıyor üzülmekten