Yaklaşık 2 haftadır gece uykuya bir saatten aşağı dalamıyor ne yaparsak yapalım deli gibi uykusu var gözleri kapanıyor hatta kapalı ama kıpır kıpır emziğiyle oynuyo mızıldıyo bi türlü dalamıyor
Ya artık her akşam sinir krizi geçirmekten bıktım nedendir anlamıyorum alışkanlık haline mi getirdi bunu ki bence öyle.. var mı böyle olan bu durumu aşan ?