Kolikbirbebe Aysnrincii bizim oğlan hep kriz saatin de hiç o saatten çıkmıyor ki. Ben de Zıplıyorum ama artık dizlerim ağrıyor. Gerçekten sadece ağlıyorum artık
Aysnrincii Kolikbirbebe aynen bende … Rabbım bize sabır versin inşallah geçsin bu günler sağlıkla büyüsünler..
Prunifera Kolikbirbebe güldürdünüz beni 😄 bu çakiler bizi hem ağlatıyor hem güldürüyor işte böyle umarım düzelir en kısa zamanda 🙏
Int8032023 Kolikbirbebe İyi akşamlar muskat kullandınmı? İşe yaradımı? Oğlum 4 ay 17 günlük hala gasdan yatamıyoruz bittim artık😞😞😞😞biri bana yardım etsin her şeyi denedim rezene kimyon masaj faydası yokk
Kolikbirbebe Int8032023 kullanmadım ,Relactaz rahatlattı bir de kesinlikle hamak beşik. Bu son yokuşun sonra 6. Aya kadar rahat olacaksın az sabret.
Aslan1 Kolikbirbebe 5cay kaşığı rezene günlük verin …sakinleştirdin rahatlarsın bebeğe ve tepki verebilirler bana ama kimyon suyu verdim ben Sabah öğle akşam birer çay kaşığı …2aylık olduk sancı bile yok sadece tuvaletini yaparken oda normal ..ıkınıyor onun dışında hiç bi gaz damlası kullanmadım damlalar bebeğe huzursuzluk ters tepki yapabiliyor …sadece zinco bitkisel diye almıştım omuzda günde 4damla vermek için gerek kalmadı …
Kolikbirbebe Aslan1 vallaha ben Rezene kimyonu biberonla veriyordum yine rahatlmıyordu. 5. Ayı doldurduktan sonra tamamen bitti gazımız şükür. Hiç bir şey işe yaramadı, sadece hamak beşik ve relactaz damla az da olsa hafifletti
CmreKSidar Kolikbirbebe aklınıza gelebilecek herşeyi denedim bütün şurupları bütün damlaları kolik bebek malesef zamanla bağırsakları geliştikçe rahatlıyor. 5 aylık olmak üzere hala gazını uykuda çıkaramıyor normalde cıkarıyor. Gazdan değilse koliklikten ağlıyor olabilir cünkü lavmanda rahatlaması lazım insallah zamanla düzelir. Bana göre kolik bebeğin gazına tek cözüm zaman cünkü. Eski gönderiymiş anca farkettim😂