Ebruu020 3.5 aylık kızım var ve emerken bırakıyo aglıyor tekrar emıyo sebebını anlamadım sutum var acaba yedıgım seyler tadını mo etkılıyor basına gelen var mı?
Gamzeciks Ebruu020 benim kızımda ağlıyor bazen ama süt bitince göğüste sinirleniyor. Olabilir mi öyle bişy? Meme değiştirince devam ediyor mu?
210796 Ebruu020 bir arkadaş gazı olduğu için öyle olduğunu yazmışdı.benim bebeğimde öyle emiyor midesşne ulaşır ulaşmaz öyle ağlıyorkş zorla içiriyorum tadı kötü bişey sanki
wafflee_42 Ebruu020 Gaz probleminden sanırım. Arada bırakıp gaz çıkarıyoruz sonra devam ediyoruz emmeye 🤦
Sevgimelegim Ebruu020 40 gun meme reddi sandim malesef gazdan, dolayi oyle yapiyormus, sonradan anladim sukurler olsun. Kesinlikle gazdan, dolayi. Kendi sutumi bile ictim yani o derecen🤣
Hatice- Bizde böyle bir şey yaşıyoruz arada uykusu yarım kalmışsa veya uykusu olupta uyuyamıyorsa olabilir burnu tıkanıkta olabilir iyice gözlemlemek gerekiyor
Ebruu020 Tesekkurler herkese🙋🏼♀️Poposunda catlak olmus kızlar😔 o yuzdenmıs aglamaları sabah kan gordum kakasında hemen doktora sordum catlak olabılır ddı dıkkatlı baktım catlak var😢 hamezıng verdı mustela kullanıyorım suan ama sanırım surunce yakıyo daha cok aglıyor
Deletedmom0073 Ebruu020 2.5 ayligiz az önce aynısını yaşadım cirpinmalari vardı, gaz çıkartınca ve hâlâ açsa emmeye devam ediyor.
Ebruu020 Sevgimelegim ya evet dpktorın verdgı pısık kremınde gogus yaraları ıcın falan yazonca cok sasırdım
Ebruu020 Zynpakpnr gaz da cıkarsmıyoruz emerken ıkındıgını farkettım hem gaz hem popodaki catlak ustuste geldi sanırım😢
Hayatim Ebruu020 merhaba canim benim kizimda öyleydi gazi var ondan . Gazını cikartip daha sonra emzirmeye calis mutlaka gaz masaji yap ayaklarini hafifce karnina dogru bastirirak internette videolari var .
Ebruu020 Hayatim doktor farklı yedıgın bsey varsa hazmedememıstır ddı catlak da olunca nar yedım tek farklı o mu zprladı bılemedım😔 bız gazdan cok cektık zaten masajlara yne basladık mecbur🙄