Zehra-18 ya çok teşekkür ederim 🥰 kızım çok hareketsiz emekleme , sürünme , dönmeyi bile çok nadir yapıyor. Oturmayı seviyor . Garantici galiba canı çok tatlı 😅 ben de evham yapmak istemiyorum ama elinden tutup yürütmeye çalışınca falan beli sağa sola yalpalayip duruyor. bı sıkıntı yoktur inşallah diye diye gün geçiriyorum. tutamıyor kendini pek .o yüzden biraz destekleyim de yapabileceğini görsün ya da kendisi heveslensin istiyorum 🙃 yürüme arkadaşi değil de aktivite masası daha mantık o zaman . Tekrar teşekkürler 🌸