Nrgngr ZeyCeyLev Evaninanasi _bahar_ BZM Gnsss tuzludakota Emmosch yagmurkokusu_ 0000Bahar hankardeslerr annesininaski_ Uykusuzkoala Minigim38 muratnannsi Deletedmom_62 Zehra-18 kızlar şoka da geliyor bebek ürünleri ve daha mı güzeller gibiler sanki
yagmurkokusu_ Uykusuzkoala başka marka aldınız mı peki ? Bende oda yapacağım da şuan tablet telefon FaceTime araması yapıyoruz çok zor oluyor ondan kamera şart bize de
Uykusuzkoala yagmurkokusu_ yok almadim telsiz almayı düsündüm hep birlikteyiz diye almadim oda yaptım ama yanimdan ayırmiyorum küçük henüz.
Aksmom yagmurkokusu_ merhaba biz e bebek’ten brionvega marka kamerayı kullanıyoruz çok memnunuz gece görüşü falan baya iyi hareket sensörüde güzel bence şans verebilirsiniz
Evaninanasi annesininaski_ maalesef bende de yok ama sanırım tuşlara basınca harfleri söylüyor ve müzik çalıyor. Çok da bir numarası yok yani ben almayı düşünmüyorum zaten sadece daha uygun fiyata var diye attım ☺️
Evaninanasi Umutveannesi benim bebeğim çok küçük daha şu an almayı düşünmüyordum ama ilerisi için de fikir oldu. Teşekkürler ☺️
Zehra-18 Nrgngr biz geçen geldiğinde aktivite masası aldık çok seviyor şuan bile onun tepesinde 8 ay 12 günlük bizim koltuğumuz biraz yüksek ondan kalkamıyordu ayağa ama aktivite masası sayesinde ayağa kalkıp etrafında adım atıyor bence alınabilir keza yürüme arkadaşı da öyle ben şoktan pilsanınkini almıştım yürüteç zaten önerilmiyor tercih edebilirsiniz
ruveydaensar Zehra-18 benim kızım da 8ay 8 günlük ama tutunup kalkmaya çalışma sadece kanepede oturuken kanepenin kolundan tutup kalkmaya çalışıyor ama kol çok kısa olduğu için tabi 5cm anca totosu kalkıyor 😅 kanepede çok yüksek dediğiniz gibi ona hiç niyetlenmedi m bikac gündür ben kendim kaldırıp tutunmasinitutunmasını sağlamaya çalışıyorum ama bıraktığımı fark edince hemen bana doğru bırakıyor kendini korkuyor mu yoksa yoruluyor tutamıyor mu kendini anlamadım 🥲 sürünme de yok gerçi muhtemelen hala o kadar guclenmedi . Alsam ise yarar mi dersiniz
Zehra-18 Nrgngr nevresim setinden de almıştım o da güzel yumuşacık ben de küçük atv yi almayı düşünüyorum bakalım
ZeyCeyLev BZM nohut battaniye harika tekrar geliyor Çıtçıtlı alacağınız zaman bime geliyor babyli bir markaydı adını unuttum hem ucuz hem çok kaliteli kumaşı harika aklınızda bulunsun
BZM ZeyCeyLev evet bende çıtçıtlısından çok memnunum. Alt üst takım olarak giydiriyorum kaliteliler. Nohut battaniyede aynı şekilde çok güzel çıktı
ZeyCeyLev BZM aynen öyle bazen çok uyguna çok kaliteli şeyler geliyor o nohut battanite aldığımda 65 tl idi o zaman lcwakiki 250 ye satıyordu Aynı şekilde çıtçıtlılar e bebek civilde 30 40 tl iken burada 20 25 bazen ucuz olsa da iyi çıkıyor
ZeyCeyLev Nrgngr ben gördüm a101 le şok un kataloğuna aynı anda baktım sanki şoktakiler daha pahalı ama gidip kontrol edeceğim hangisi daha iyi diye
Ecemilay Nrgngr bunlar daha güzelmiş 6 aylık kızım var neler alayım sizce siz o kadarken ne aldınız eğitici olarak
Minigim38 Nrgngr bazı marketlere erken gelip bitiyormuş reklamlarında gösterdikleri şeyler gelmiyormuş müşteri çekmek amaçlı eski kataloglarıda paylasıyorlarmis dün a101 çalışanı demişti
Nrgngr Gnsss evet renkler felan da canlı daha güzel hoşuna gitti şok ürünleri inşallah alabilirim 1.000 TL ile yola çıkmam lazım 😂😂
Nrgngr Ecemilay benimde 6 aylık şuan 😌 şoktan yürüme arkadaşı ilk arabam bul tak ve kule çeşitlerinden bir de nevresim takımı alasım var yürüme arkadaşı hem aktivite masası gibi kullanırım diye düşünüyorum zeka kartlarınız cingurakli top yoksa onlardan alabilirsiniz bizim var baya seviyor cingirakli şeyler de keza öyle