Ben sma comfort kullanıyorum başından beri memnunum bebeğim lıkır lıkır içiyor pek kabızlık görmedim ama sürekli yemekten sonra ıhh ıhhh yapıyor doktora sordum normal 4. Aya kadar yapar öyle dedi şuan 2 aylık birde doktor kolik bebek dedi ebebekte kolik biberonu buldum onunla veriyorum gayet rahatız gaz sorunu olmuyor rahat uyuyor ama arada kusmaları var doktor buna da normal dedi çok nadir gaz sıkışması oluyor
Aptamil hakkında bir bilgim yok birde sma comfort un kötü yanı hiçbir yerde bulamıyoruz sadece ebebek yada internette heryerde optipro var