Irem_01
dryglgl
bu seferde doğacak bebeği kolostrum alamamış olmayacak mı?🤔 Zaten ilk bebeği doğunca ilk sütünü aldı kolostrum o, yani ilk bebeği iki sefer almış olacak ve doğacak bebek normal süt içmeye başlayacak. O bebeğinde sütünü aşamalı olarak içmesi lazım. Şu an içilen sütle bebeklerin ilk zaman içtikleri süt arasında çok fark var. Süt zamanla bebeğe göre şekillenir, 1 yaşında içtiği sütle ilk aylarda içtiği sütü nasıl bir tutuyorsunuz anlamıyorum. Anlattığınız şey güzel bir şey değil diğer bebeğin hakkı gidiyor. O bebeğinde sütü kendi bünyesine göre içip şekillenmesi hakkı var, sağlıklı bir şey anlatmıyorsunuz kolostrumun önemini bildiğinizi düşünmüyorum şu an🤔 bütün bağışıklık güçlendirici kolostrumda ve siz onu da ilk bebeği içsin diyorsunuz o sürekli gelen bir şey değil ki sadece ilk bir kaç gün gelir onu da ilk bebeği içerse diğerine ne kalacak Allah aşkına🤔