Merhaba canım anneler :
Aranızda gümüş kapak kullananlar var mı?
Dogumdan sonra nasıl kullandınız?
Sürekli takılımı kaldı memenizde?
Ben 28 günlük anneyim sanırım mantar oldu yada farklı bir şey pazartesi gidicem doktora ama bilgisi olan vardır diye sorayım dedim.
Ben dus aldıgım zamanlar cıkardım sadece onun dısında hep taktım sanırım hata yaptım:/