Busra3883 eşim 3 ben 2 doz olduk. Eşim sürekli grip oluyor ama ben eskiden 2-3 haftada bir hasta olurdum turp gibiyim 😂 Kalp hastalığı genetik onlarda, kayınpederim ameliyat bile oldu o da 3 doz aşı oldu onun da hiçbi şeyi yok maşallah. Aşı her bünyeye ayrı mı etki ediyor yoksa sıkıntı çıkan kişilerin yaşam şartlarından dolayı mı sıkıntı yaşıyorlar bilmiyorum 🤷♀️