Arkadaşlar benim sol tarafımda 4-5 dişimde birkaç haftadır sızı gibi ağrım oluyor, o tarafımda yemek yerken dehşet sanci yapıyor..
Bu neyin nesi böyle bilgisi olan var mı? Benzer durum yasayan.. doktora gitmeyi düşünüyorum ama açıkçası da korkuyorum.