Zynp1705 ayy dün benim başıma geldı sol gözünü ovuşturup duruyordu . Neyse uyuttum uykudan bir uyandı ağlıyor ama gözler kapalı ilk ne olduğunu anlamadım.. sonra bir baktım sol gözü kızarmış o gözünden yaşlar geliyor açamıyor . Hemen aldım cocuk hastanesine acile götürdüm . Muane oldu bişey cıkmadı hemen gözüne bir su sıktılar ardından bir bezle de Farklı bısey döküp sildiler eve geldık uyuttum . Sabah uyandığında cok şükür bişeyı yoktu gözündeki kızarlıkl hepsi gectı sonra baktım gözünün kenarında kirpik vardı hemen aldım onu .. hemen götürün beklemeyın ya toz yada kirpik kaçmıştır guzelce gözünü yıkasınlar