PelinAtlas 6 aylık bebeğimin 2 dişi çıktı ve gögsümü ısırdı. Tek gögüsten emziriyordum. 1 haftadır ne denesek kabul etmedi sadece emmek istiyor o yüzden yaram iyileşmiyor. Ağlaya ağlaya emziriyorum günlerdir başına gelen çözümü olan var mıııı ?
Woman35 PelinAtlas benimde öyle oluyordu ben lansolin krem kullanıyordum bol bol sürüyordum her emzirmeden önce ve sonra çok iyi gelmişti