Etrafımda bu salgında geçirenler vardı muhtemelen bize de onlardan bulaştı. 3 buçuk yaşındaki kızımda başladı minik minik kaşınmalar 2 aydır kaşınıyor sağlık ocağı alerjiye benziyo dedi alerji şurubu kremi kullandık geçmedi son 10 gündür çok arttı hastanedeki doktor uyuz dedi. Uyuz kremlerinin bi işe yaramadığını falan söylediler eczaneden karışım krem yaptırdık arkadaşlarım onunla geçirmişler. Bende kızıma kullanıyorum ama aman aman bi değişm göremedim. Bugün çok arttı çok kaşınıyor kanatıyor kendini. Oğlum var bi de 6 aylık oda böyle olacak diye korkuyorum ona da ayrı karışım krem yaptırdım kaşınmasa da sürün dedi. Sadece kızım da var şu an bizde bişey yok ama moralim bozuk çok uzun sürüyor diyenler var ne zaman nasıl geçer oğlum da kızım gibi olursa naparım bilmiyorum uyuz geçirenler bu karışım size fayda etti mi veya kaşıntı ne kadar sürdü bana bilgi verir misiniz