Sema4444 Kızlar sezaryen oldum. 40 ımın bitmesine 7 gün falan var. Kanamam baya azalmıştı leke tarzında oluyodu. İki gündür arttı. Acaba normal regl mi oldum? Yaşayan varmı?
Synhurst Bende de dönem dönem artma azalma olmuştu sonra 4 ay olmadim 4 ayın sonunda regl oldum kontrolde doktorum her şeyin yolunda olduğunu söylemişti USG ile de bakmıştı normal diye biliyorum ben
Firdevs26 Evet adet olmissunuzdur . 40in karışmış derler. Bende öyle oldum 40 oldu iki üç gün sonra adet kanamaları geldi ve her ay adet goruyorum