Merhaba oğlum 3.5 yaşında ve maalesef çok dikkati dağınık bir çocuk etkinlik falan hiç sevmiyor zorla yapıyoruz bazen ama çabuk sıkılıyor bu yüzden kalem falanda tutamıyor avuç içinde alıyor, aynı şekilde kaşık çatalı da öyle 4 yaşında kreşe başlayacak değişiklik olur diye düşünüyorum ama şimdiden öğretmeye çalışıyorum yine aynı şekilde avuç içine alıyor ilgilenmediği için dikkat etmiyor parmaklarına ben tutturuyorum kalemi bu kadar ilgisiz olması beni aşırı derecede yoruyor ne yapacağımı şaşırdım