Ysmndmrl ufak delik varsa normal demişsiniz ya sizde de mi oldu benzer durum çok korktum dikiş tutmamış gibi vajinada ortada hafif bi boşluk olan yer var normal mi sizce ? Bizde iltihaptan şüphelendim 31 günü doldurduk dikişlerim daha düşmedi ve iplerin rengi beyaz değil sapsarı bu da normal midir yaşayan var mı acaba ?