-yldz Kızlar bugün doktorumuz idrar tahlili istedi poşet verildi 3’tür uyguluyorum idrar içine sızmıyor nasıl takacağım ya her 3 defada farklı taktım olmadı .
TheBaby -yldz Kız bebek galiba. Ben şöyle yaptım. Bezi ters bağla. Şeffaf küçük çöp poşeti varya. Onu yanlarndan bağlanacak şekildw biraz yırt. Bezin dışından geçir baccaklarına yandan bağla. İşeyince çişi bezden poşete akacak ve alacaksın. Çok kolay ve kesin çözüm
Gunes_moms -yldz emzirip hemen altını açıp verdikleri kutuyu tuttum anca o şekil yaptı poşete asla yapmıyor
-yldz TheBaby bilginiz için teşekkür ederim . Bezi ters bağlayın derken :) Cırcırtı arkayamı düşecek yoksa bezin ön tarafı ve arka tarafından mı söz ediyorsunuz 🙈
Ysmndmrl -yldz benim kızım için 2 kere verdik yapıştırdılar ilkinde yürümüyordu kolay oldu bezini bağladım 2. De yürüdüğü için durmuyordu su içirdim ayran içirdim tuvalet pozisyonuna getirip çişş dedim su sesi açtım öyle yaptı zor oldu baya
Fatma_mav38 Bence bezi actiktan sonra biraz bekleyin ondan sonra bez torbasini takin muhtemelen iser hemen bez takarsaniz torba yerinden oynar
Babypolat -yldz tam mesane çevresine yapistirdigindan emin ol canım bizde verdik bakteri çıktı diye tekrar tekrar sayısız aldılar en son sonda ile tahlil verdik.
bluem kiz bebekde zor oluyor ama biz ebi hasta bakici yardim etmisti yapiskan kismi bebegin cinsel organini acip takmisti nasil anlatsam bilemedim ama cok kolay takildi oyle cisini almistik bizde siz gbi cok ugrasmistik takana kadr
2girlsmom -yldz poşetle hiç olmuyor o iş biz eve getirip bezini açıp beklemiştik bardaga yaptırıp öyle götürdük. O bantlı şeyi kaç kere denedik bir türlü olmadı malesef