Nildemiren bende de var kalp deliği, en küçüğü 9mm olan üç tane varmış, ikisi kapanıp biri kalmış ama alışığım tabi. Sürekli böyle yaşadığım için, normalim bu oldu (hiç kosamadim mesela) normal doğum yaptım kalp doktorumun da izniyle… Erken dogurdum bebeğim Miniş olacak diye düşündüm ama doğumda işler ters gitmeye başladı, kaldiramadim acıyı epidural olmasına rağmen, bayiliyordum… Neyse geçmiş gitmiş günler. Bende vsd var muskuler, bebeğimde de vsd var ama perimembranoz ve aort kapağını etkiliyor. İnşallah iyileşir miniğim🤲🏻 su an idrar söktürücü kullanıyoruz gün aşırı. Gerekirse bir ilaç daha başlanacak… Erken doğum yapmasaydim belki böyle olmazdı diye düşünüp kendimi parçalıyorum… Ama normal doğum, sezaryen de değil diyorum bir yandan… Sternum dediğim, göğüs kemiği… Minimal invaziv de kemiklerde kesilme olmuyor, mini bir kesi yapılıyor 5 cm kadar, oradan girilip yapılıyor yani kaburga altı… Doktorun makalelerini bile okudum Serkan beyin. Fakültede çalıştım daha önce, hoşlanmıyorum oradan… Allah muhtaç etmesin hiçbirine… İnşallah tez vakitte iyileşir miniklerimiz 🤲🏻